מודעת פרסומת לקוקה קולה הפונה אל אם המשפחה. אין במודעה תמונות או צבע, בניגוד לפרסומות בנות זמננו.
סגנון המודעה מבטא שלוש הנחות יסוד. ההנחה הראשונה היא שאם המשפחה היא הממונה על הקניות, ולכן הפנייה היא בלשון נקבה. נראה שזו היתה חלוקת תפקידים אופיינית בשנות השישים בארץ. ההנחה השנייה היא שההנאה מובטחת לכל המשפחה. נוסח זה יוצא מנקודת הנחה שיש סיכוי גדול יותר שאישה תקנה מוצר שהוא לרווחת המשפחה מאשר מוצר שנועד רק להנאתה. ההנחה השלישית היא ששבת הוא יום מיוחד, ולכן הדגשה היא שיהיה טוב יותר בשבת עם קוקה קולה. הכרזה מנסה ליצור תמונה אידיאלית של שבת משפחתית מהנה.
קוקה קולה הוא משקה שהומצא לראשונה בארצות הברית בשנת 1886 והגיע לישראל רק בשנת 1966. הסיבה לעיכוב הייתה החשש של היצרנים מן החרם הערבי, שהיה אז בשיאו. החברה חזרה בה בעקבות חרם נגדי שהכריזו יהודים אמריקנים על קוקה קולה.
בשנות השישים של המאה העשרים לא הייתה מודעות לנזקי הסוכר לבריאות. בימינו יש יותר ידע על הרכב המשקה, ולכן הוא משווק בעיקר לצעירים ולא למשפחות ולילדים. עם זאת, קוקה קולה הוא עדיין משקה פופולרי המיוצר ונמכר ברחבי העולם.