כְּגַוְנָא דְאִנּוּן מִתְיַחֲדִין לְעֵלָּא בְּאֶחָד

כמות שהם מתיחדים למעלה באחד

אוֹף הָכִי אִיהִי אִתְיַחֲדַת לְתַתָּא בְּרָזָא דְאֶחָד

אף כאן היא מתיחדת למטה בסוד של אחד

לְמֶהֱוֵי עִמְּהוֹן לְעֵלָּא חַד לָקֳבֵל חַד

להיות עמהם למעלה אחד כנגד אחד

קֻדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא אֶחָד

הקב"ה אחד

לְעֵלָּא לָא יָתִיב עַל כֻּרְסְיָא דִיקָרֵיהּ עַד דְּאִיהִי אִתְעֲבִידַת בְּרָזָא דְאֶחָד כְּגַוְנָא דִּילֵיהּ

למעלה אינו יושב על כסא כבודו עד שגם היא נעשית בסוד אחד כמוהו

לְמֶהֱוֵי אֶחָד בְּאֶחָד

להיות אחד באחד

וְהָא אוֹקִימְנָא רָזָא דַה' אֶחָד וּשְׁמוֹ אֶחָד.

והרי העמדנו הסוד של ה' אחד ושמו אחד

רָזָא דְשַׁבָּת אִיהִי שַׁבָּת דְּאִתְאַחֲדַת בְּרָזָא דְאֶחָד לְמִשְׁרֵי עֲלַהּ רָזָא דְאֶחָד

סוד של שבת היא השבת שנתייחדה בסוד אחד שישרה עליה הסוד של אחד

צְלוֹתָא דְמַעֲלֵי שַׁבְּתָא

התפילה של כניסת השבת

דְּהָא אִתְאַחֲדַת כֻּרְסְיָא יַקִּירָא קַדִּישָׁא בְּרָזָא דְאֶחָד

שהרי נתייחד כסא הכבוד הקדוש בסוד של אחד

וְאִתְתַּקָּנַת לְמִשְׁרֵי עֲלַהּ מַלְכָּא קַדִּישָׁא עִלָּאָה

וניתקן שישרה עליה המלך הקדוש העליון

כַּד עַיֵּל שַׁבְּתָא אִיהִי אִתְיַחֲדַת וְאִתְפַּרְשַׁת מִסִּטְרָא אָחֳרָא

כשנכנסת השבת היא מתייחדת ונפרשת מסטרא אחרא

וְכָל דִּינִין מִתְעַבְּרִין מִנַּהּ

וכל הדינין עוברים ממנה

וְאִיהִי אִשְׁתְּאָרַת בְּיִחוּדָא דִנְהִירוּ קַדִּישָׁא וְאִתְעַטְּרַת בְּכַמָּה עִטְרִין לְגַבֵּי מַלְכָּא קַדִּישָׁא

והיא נשארת ביחוד האור הקדוש ומתעטרת בכמה עיטורין לגבי המלך הקדוש

וְכָל שֻׁלְטָנֵי רֻגְזִין וּמָארֵי דְדִינָא כֻּלְּהוּ עַרְקִין וְאִתְעַבְּרוּ מִנַּהּ

וכל ממשלות הרוגז ובעלי הדין כולם בורחים ועוברים ממנה

וְלֵית שֻׁלְטָנָא אָחֳרָא בְּכֻלְּהוּ עָלְמִין

ואין שלטון אחר בכל העולמות

וְאַנְפָּהָא נְהִירִין בִּנְהִירוּ עִלָּאָה וְאִתְעַטְּרַת לְתַתָּא בְּעַמָּא קַדִּישָׁא

ופניה מאירים באור העליון ומתעטרת למטה עם הקדוש

וְכֻלְּהוֹן מִתְעַטְּרִין בְּנִשְׁמָתִין חַדְתִּין כְּדֵין שֵׁירוּתָא דִצְלוֹתָא לְבָרָכָא לַהּ בְּחֶדְוָה בִּנְהִירוּ דְּאַנְפִּין.

וכולם מתעטרים בנשמות חדשות כמו התחלת התפילה לברך אותה בחדוה במאור פנים


כגוונא

כְּגַוְנָא דְאִנּוּן מִתְיַחֲדִין לְעֵלָּא בְּאֶחָד

כמות שהם מתיחדים למעלה באחד

אוֹף הָכִי אִיהִי אִתְיַחֲדַת לְתַתָּא בְּרָזָא דְאֶחָד

אף כאן היא מתיחדת למטה בסוד של אחד

לְמֶהֱוֵי עִמְּהוֹן לְעֵלָּא חַד לָקֳבֵל חַד

להיות עמהם למעלה אחד כנגד אחד

קֻדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא אֶחָד

הקב"ה אחד

לְעֵלָּא לָא יָתִיב עַל כֻּרְסְיָא דִיקָרֵיהּ עַד דְּאִיהִי אִתְעֲבִידַת בְּרָזָא דְאֶחָד כְּגַוְנָא דִּילֵיהּ

למעלה אינו יושב על כסא כבודו עד שגם היא נעשית בסוד אחד כמוהו

לְמֶהֱוֵי אֶחָד בְּאֶחָד

להיות אחד באחד

וְהָא אוֹקִימְנָא רָזָא דַה' אֶחָד וּשְׁמוֹ אֶחָד.

והרי העמדנו הסוד של ה' אחד ושמו אחד

רָזָא דְשַׁבָּת אִיהִי שַׁבָּת דְּאִתְאַחֲדַת בְּרָזָא דְאֶחָד לְמִשְׁרֵי עֲלַהּ רָזָא דְאֶחָד

סוד של שבת היא השבת שנתייחדה בסוד אחד שישרה עליה הסוד של אחד

צְלוֹתָא דְמַעֲלֵי שַׁבְּתָא

התפילה של כניסת השבת

דְּהָא אִתְאַחֲדַת כֻּרְסְיָא יַקִּירָא קַדִּישָׁא בְּרָזָא דְאֶחָד

שהרי נתייחד כסא הכבוד הקדוש בסוד של אחד

וְאִתְתַּקָּנַת לְמִשְׁרֵי עֲלַהּ מַלְכָּא קַדִּישָׁא עִלָּאָה

וניתקן שישרה עליה המלך הקדוש העליון

כַּד עַיֵּל שַׁבְּתָא אִיהִי אִתְיַחֲדַת וְאִתְפַּרְשַׁת מִסִּטְרָא אָחֳרָא

כשנכנסת השבת היא מתייחדת ונפרשת מסטרא אחרא

וְכָל דִּינִין מִתְעַבְּרִין מִנַּהּ

וכל הדינין עוברים ממנה

וְאִיהִי אִשְׁתְּאָרַת בְּיִחוּדָא דִנְהִירוּ קַדִּישָׁא וְאִתְעַטְּרַת בְּכַמָּה עִטְרִין לְגַבֵּי מַלְכָּא קַדִּישָׁא

והיא נשארת ביחוד האור הקדוש ומתעטרת בכמה עיטורין לגבי המלך הקדוש

וְכָל שֻׁלְטָנֵי רֻגְזִין וּמָארֵי דְדִינָא כֻּלְּהוּ עַרְקִין וְאִתְעַבְּרוּ מִנַּהּ

וכל ממשלות הרוגז ובעלי הדין כולם בורחים ועוברים ממנה

וְלֵית שֻׁלְטָנָא אָחֳרָא בְּכֻלְּהוּ עָלְמִין

ואין שלטון אחר בכל העולמות

וְאַנְפָּהָא נְהִירִין בִּנְהִירוּ עִלָּאָה וְאִתְעַטְּרַת לְתַתָּא בְּעַמָּא קַדִּישָׁא

ופניה מאירים באור העליון ומתעטרת למטה עם הקדוש

וְכֻלְּהוֹן מִתְעַטְּרִין בְּנִשְׁמָתִין חַדְתִּין כְּדֵין שֵׁירוּתָא דִצְלוֹתָא לְבָרָכָא לַהּ בְּחֶדְוָה בִּנְהִירוּ דְּאַנְפִּין.

וכולם מתעטרים בנשמות חדשות כמו התחלת התפילה לברך אותה בחדוה במאור פנים

פרטים נוספים

חומרים נוספים קשורים