בערבות הנגב
עיבוד לשלישיית זמרות ציפי פליישר, פסנתר ציפי פליישר
להאזנהבשנות השבעים המוקדמות, כשהיתה בשנות העשרים לחייה, נודעה פליישר בתל אביב כמוזיקאית מחוננת של ג'אז ומוזיקה קלה. היא הרבתה אז להלחין לתיאטרון, לעבד, לאלתֵר בפסנתר וללוות זמרים והרכבים קוליים וכליים בהקלטות אולפן, במופעים פומביים ובתכניות רדיו. חיבורים מוזיקליים אלה הוגדרו על-ידי פליישר כ"טרום אופוסים".
הפקה, הלחנה, עיבוד וניצוח על החגיגות לרגל 15 שנים לעליית הקיבוץ על הקרקע. בין השירים שבוצעו אז בעיבודה ובליווי שלה בפסנתר.
הקמה, ניהול מוזיקלי, הלחנה, עיבוד וליווי של שלישיית "בנות חוה" - הרכב מוזיקלי נשי של יוצאות צוות הווי נח"ל - בשירים מקוריים ומוזיקה קלאסית בז'אנר הקל.
מופע קברטי בהשתתפות השחקנית גילה אלמגור - ניהול מוזיקלי, עיבודים וליווי בפסנתר ציפי פליישר.
ציפי פליישר הצעירה והווירטואוזית מלווה את גילה אלמגור בקטעים מתוך המופע "מועדון הזמר של לולה הקטנה", תכנית בהנחייתו של רם עברון, הטלוויזיה הישראלית (1973-1972).
פעילויות נוספות של ציפי פליישר בסצינת הג'אז והמוזיקה הקלה כללו:
השתתפות ב"סדנת הג'אז" של אלברט פיאמנטה, סדנה ששילבה בין שני העולמות המוזיקליים - הג'אז והמוזיקה האתנית - שילוב נדיר בישראל של אותם ימים.
ליווי בפסנתר בשידור חי בתכנית הרדיו המיתולוגית ”בירה ומצב רוח” בהפקתו ובעריכתו של יעקב אגמון.
אחד הלחנים הידועים של פליישר מאותם ימים חובר לשיר אחרי מותי למילים של חיים נחמן ביאליק, בביצוע של חווה אלברשטיין. השיר הוקלט באחד מתקליטיה המצליחים ביותר של אלברשטיין "כמו צמח בר" והוא מושמע מעל גלי האתר עד היום.