מה בספרייה > שירותי הספרייה > שירות אספקת עותקים > הזמנת סריקות והדפסות מאוספי הספרייה

הזמנת סריקות והדפסות מאוספי הספרייה

השירות מאפשר לציבור הרחב לקבל סריקות והעתקים מאוצרות הספרייה הלאומית.

הספרייה הלאומית מאפשרת לקבל סריקות והעתקים איכותיים מאוספי הספרייה. ניתן להזמין סריקה או הדפסה של פריטים שונים כגון: כתבי יד, ארכיונים, מפות, כתבי עת, ספרים, תצלומים ועוד.

בנוסף, השירות מאפשר הזמנה של ספרים וסריקות מספריות אחרות בארץ ובעולם.

אספקת הסריקה או ההדפסה מותנית בבירור מצב זכויות היוצרים ובתנאי השימוש בפריטים.

השירות הינו בתשלום.



jQuery UI Accordion - Collapse content

מה ניתן להזמין?

באפשרותך להזמין סריקה או הדפסה של פריטים שונים מאוספי הספרייה: כתבי יד, ארכיונים, מפות, כתבי עת, ספרים, תצלומים ועוד.
אספקת הסריקה או ההדפסה מותנית בבירור מצב זכויות היוצרים ובתנאי השימוש בפריטים. כל הזמנה מיוחסת לפריט אחד.

מהו פריט?

פריט הוא ספר או חלק ממנו, מאמר מכתב עת, עמוד מעיתון, סליל מיקרופילם, צילום, דף מארכיון, מפה וכד', כפי שמופיע בקטלוג הספרייה.
בעת הפנייה עליך לציין בטופס ההזמנה את מספר המערכת המדויק כפי שמופיע בקטלוג הספרייה.
דמי הטיפול ישולמו על כל פריט ביבליוגרפי בנפרד.

האם ניתן לקבל סריקה של כל פריט מאוספי הספרייה?

אספקת הסריקה או ההדפסה מותנית בבירור מצב זכויות היוצרים ובתנאי השימוש בפריטים. לפרטים נוספים >>

כמה עולה השירות?

השירות כרוך בתשלום בהתאם למחירון שירות אספקת עותקים (למחירון).
לתשומת לבך, העלות הסופית תקבע לאחר חישוב מדויק של מספר העמודים המבוקש ואישור ההזמנה ע"י הלקוח. העבודה תבוצע לאחר ביצוע התשלום בפועל.

איך מזמינים?

1) נרשמים לאתר הספרייה
2) מאתרים את מספר המערכת בקטלוג הספרייה. ניתן לפנות לצוות יעוץ והדרכה לעזרה באיתור הפריט.
3) ממלאים טופס מקוון בהתאם לסוג הפריט המבוקש:
טופס הזמנת העתק מכתב יד
טופס הזמנת העתק מספר
טופס הזמנת העתק מכתב עת או עיתון

טופס הזמנת העתק של מפה


טופס הזמנת העתק של סוגי חומרים אחרים

איך אדע שההזמנה התקבלה?

בסיום מילוי הטופס תופיע הודעה המאשרת כי הטופס נשלח בהצלחה.
עם קבלת הטופס, בקשתך תועבר לטיפול צוות אספקת עותקים בספרייה, אשר ייצור עמך קשר בנוגע להמשך טיפול פרטני בבקשה.

תוך כמה זמן אקבל את הסריקה?

אספקת העותק תתבצע עד 14 ימי עבודה ממועד ביצוע התשלום.
ניתן לברר את מצב ההזמנה באמצעות פנייה בדואר אלקטרוני לכתובת ill@nli.org.il או בטלפון ‎074-7336412 או 074-7336352

איך משלמים?

לאחר אישור ההזמנה יישלח אליך קישור לתשלום מקוון ומאובטח באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PayPal.
כמו כן, ניתן לשלם במזומן, בכרטיס אשראי או בהמחאה במחלקת כספים, הממוקמת בקומה 1-, חדר 22, בימים א'- ה' בין השעות 9:00 עד 15:00.

איך אקבל את הסריקה?

• הקבצים יישלחו אליך בפורמט PDF בדואר אלקטרוני.
• אם ברצונך לקבל את הקבצים בפורמט אחר (TIFF, JPG) עליך לציין זאת במפורש ומראש בטופס ההזמנה.
• קבצים בנפח מעל 9MB ישלחו באמצעות קישור להורדה. שימו לב! קבצים אלה יימחקו לאחר פרק זמן המצוין בהודעה המצורפת. לאחר פרק זמן זה עליך לבצע הזמנה חדשה בתשלום מלא.
• באפשרותך לקבל גם עותק מודפס של הסריקה בתוספת תשלום דמי משלוח ועלות ההדפסה.

איך אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?

ניתן לברר את מצב ההזמנה באמצעות פנייה בדואר אלקטרוני לכתובת ill@nli.org.il או בטלפון ‎074-7336412 או 074-7336352